В 97 дается, и никтоже себѣ емлетъ честь, развѣ иже
призывается Богомъ, якоже Ааронъ. Доброе есть
нѣкихъ мышленіе, сицевое разсужденіе творящихъ:
или Богъ самъ іереа постави, яко поистиннѣ до¬
стоинъ явися, или яко изъ недостойнаго достойна
его іерейства сотворитъ. Богомъ да не глаголеши зла,
во Исходѣ, въ гл. 22, еже есть священникомъ, по
оному Давидскому: вы бози есте. Напослѣдокъ
писано есть: князю людей твоихъ перцы зла. Того
дѣля св. Павелъ излиха вины непщеваше и на¬
послѣдокъ исповѣда, невѣдѣвша себе быти, яко
наньже глаголаше: биты тя иматъ Богъ, стѣно
повапленная, іудейскій архіерей бяше, въ Дѣяніяхъ,
въ гл. 23, Павелъ, глаголю, писавый къ Тимоѳею
въ первомъ посланіи, въ гл. 5: прилежащій добрѣ
пресвитеры сугубыя чести да сподобляются, пачеже
труждающіися въ словѣ и ученіи. Почудително убо
есть, како возможе быти, еже священнику Никитѣ
писати сія, яже написа желѣзнымъ писаломъ на
свою братію сопресвитеры, лишающе ихъ и гра¬
жданскія чести. 17 * * * * * * * * *17. Отраженіе обличенія е;ке на оная словеса: нѣцыи же поклоняются до земли, якоже прежде- освященнымъ даромъ, егда входитъ священникъ, яко мнитмися прельщаются невѣдуще разнства литургій преждеосвященныя и литургіи не освященныхъ даровъ, яже послѣжде освящаются. Соломонъ между иными глаголаньми своими гадателственѣ въ Екклезіастѣ, въ гл. 2, оное же провѣща: премудраго очеса въ главѣ его... Что есть, 7 Приложеніе кь „Братскому Слову41.