39 гемій повѣствуетъ, яко Лютрокалвинистове отри¬
цаютъ всякъ разумъ во Христѣ по естеству чело¬
вѣчества и утвержаютъ явѣ, яко невѣдѣвшъ бѣ
нѣкихъ вещей, или поне навыкшъ послѣжде, еже
и помыслити страшится умъ вѣрный, не реку усты
изглаголати, занеже бо выну Христова премудрость
бѣ совершеннѣ безконечная и врожденная. И сви¬
дѣтельствуетъ о ней Павелъ въ посланіи къ Ко-
лоссаемъ въ гл. 2: въ немже суть вся сокровища
премудрости и разума сокровенна птлеснѣ, еже есть
естественнѣ. А яко глаголютъ училищницы: дебе¬
ло...1 но связнѣ тождествуются совершеннѣ, того
дѣля, яко не дадеся ему Духъ въ мѣру, но Духъ
безмѣренъ премудрости и разума, по оному словеси
Исаіи въ гл. и: по всему божеству-и благодати
исполнену, якоже отъ исполненія его вси пріяхомъ
и благодать возблагодать, еже есть по сказанію
Кирилла Александрійскаго: отъ исполненія сыновня,
яко отъ источника неистощимаго божественныхъ
благодатей, даръ истекающъ во всякую душу,
того дара достойную, вливается. 88. Отраженіе обличенія, етке на оная словеса: Ниже соединися и смѣсися Богъ Слово плотію и ѵпо¬
стасію яже бягие прежде сотворена, но въ лице свое, яко есть едино лице Святыя Троицы. Аще когда Тезіови Лавиринтъ, мѣсто многихъ пу¬
тей затрудненіемъ устроенное, показася неудобенъ,
Сцилла же и Харивдъ бѣдотворныя горы Улиссови 1 Одно слово не разобрано.