Материалы для истории раскола за первое время его существования. Том 9

Полемическия против раскола сочинения православных. Часть 1. Паисия Лигарида опровержение челобитной попа Никиты

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола за первое время его существования. Т.9. Полемическия против раскола сочинения православных. Часть 1. Паисия Лигарида опровержение челобитной попа Никиты. - Москва. - 1895

1895

Многотомное издание:

Материалы для истории раскола за первое время его существования (в 9 томах):

OCR
39 гемій повѣствуетъ, яко Лютрокалвинистове отри¬
цаютъ всякъ разумъ во Христѣ по естеству чело¬
вѣчества и утвержаютъ явѣ, яко невѣдѣвшъ бѣ
нѣкихъ вещей, или поне навыкшъ послѣжде, еже
и помыслити страшится умъ вѣрный, не реку усты
изглаголати, занеже бо выну Христова премудрость
бѣ совершеннѣ безконечная и врожденная. И сви¬
дѣтельствуетъ о ней Павелъ въ посланіи къ Ко-
лоссаемъ въ гл. 2: въ немже суть вся сокровища
премудрости и разума сокровенна птлеснѣ, еже есть
естественнѣ. А яко глаголютъ училищницы: дебе¬
ло...1 но связнѣ тождествуются совершеннѣ, того
дѣля, яко не дадеся ему Духъ въ мѣру, но Духъ
безмѣренъ премудрости и разума, по оному словеси
Исаіи въ гл. и: по всему божеству-и благодати
исполнену, якоже отъ исполненія его вси пріяхомъ
и благодать возблагодать, еже есть по сказанію
Кирилла Александрійскаго: отъ исполненія сыновня,
яко отъ источника неистощимаго божественныхъ
благодатей, даръ истекающъ во всякую душу,
того дара достойную, вливается. 88. Отраженіе обличенія, етке на оная словеса: Ниже соединися и смѣсися Богъ Слово плотію и ѵпо¬
стасію яже бягие прежде сотворена, но въ лице свое, яко есть едино лице Святыя Троицы. Аще когда Тезіови Лавиринтъ, мѣсто многихъ пу¬
тей затрудненіемъ устроенное, показася неудобенъ,
Сцилла же и Харивдъ бѣдотворныя горы Улиссови 1 Одно слово не разобрано.