73 рожденіи господнемъ, отъ Іудеевъ убіенъ есть
между храмомъ и олтаремъ, оклеветанъ сый отъ
народа, яко чудное оное знамя и преславное див-
ство утверждалъ есть, сирѣчь дѣву, родшую кромѣ
поврежденія дѣвства.—Паки, аще добро есть и
красно, еже братіи жити вкупѣ: кольми паче согла-
совати въ томжде членѣ и догматѣ братіи? Мног-
шихъ ли ищеши, о Никито, свидѣтелствъ? Но
глаголетъ первѣйшая истина: во двою, или тріехъ
свидѣтелствѣ станетъ правда. Убо излишняя бу¬
дутъ и... множайшая приводити. Сими убо, яко
довольными, да удовлимся. 14. Отраженіе на оныя словеса: Марію и прочимъ
дѣтемъ дѣтородйтелницу глаголютъ іудеи; тожде
и книги новыя никоніанскія утвержаютъ, наричугце
дѣву дѣтородйтелницу. Не толикими лютыми мученми и различными
казнми Максиминъ онъ, или Максиміанъ мучитель
святыя Христовы мученики мучилъ есть, еликими
безчествующими титлами и прилогами клеветными
укаряетъ злобный онъ попъ предстателствовавша
себѣ древле Никона. Поистинѣ Архангелъ Михаилъ,
якоже видѣти есть въ соборномъ посланіи св. Апо¬
стола Іуды, не смѣяше суда навести хулна на
діавола, нареченна Самаилъ, иже Божій слуга тол¬
куется, и ни единымъ словомъ жестокимъ его
пронзити, или уязвити дерзнулъ есть, егда съ нимъ
о Мосѵеевѣ тѣлеси пряшеся, да не іудеомъ пред¬
ложится ко поклоненію и почитанію, но тѣмъ
единымъ жесточайши его поразилъ есть, яко ни