Материалы для истории раскола за первое время его существования. Том 9

Полемическия против раскола сочинения православных. Часть 1. Паисия Лигарида опровержение челобитной попа Никиты

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола за первое время его существования. Т.9. Полемическия против раскола сочинения православных. Часть 1. Паисия Лигарида опровержение челобитной попа Никиты. - Москва. - 1895

1895

Многотомное издание:

Материалы для истории раскола за первое время его существования (в 9 томах):

OCR
_ 12® пять лѣтъ молчаніе соблюдущь. Уже бо и звѣзды
хвалятъ, гласъ издаютъ, пачеже и собесѣдуютъ,
якоже видѣхомъ. Семо приличствуетъ оно Дави¬
дово: и птенцы врановы призываютъ Господа, вопль
бо онъ, егоже имъ скудость пищи изводитъ,
прошенію нѣкоему подражаетъ. 22. Отраженіе оныхъ словесъ: Никонъ, сложеніемъ
трехъ первѣйшихъ перстовъ крестъ воображалй,
Формосову ересь обновляетъ. Царствующій пророкъ Давидъ, въ псалмѣ 91
сине воспѣваетъ: и вознесется яко инорога 1 рогъ мой.
Еже пѣніе Іустинъ мученикъ и Философъ въ двое-
словіи съ Трифономъ іудеемъ сине толкуетъ: рози...
въ множественномъ числѣ того ради глаголется,
яко единъ онъ рогъ, веліи вѣтви отобоюду имѣяй,
трезубенъ нѣкако быти знаменуетъ и креста же
воображаетъ. Единъ бо есть право стоящь рогъ,
иже и возносится, непозыблемъ же пребываетъ
во срединѣ, превосходяй тако даже отъ обоюду,
яко рози край 2 прилученыи являются. Паки Исаіа
въ гл. 5 о знамени крестномъ проповѣдаше: во
онъ день воздвигнетъ Господъ знаменіе странамъ дал-
нымъ и совоздвижется отъ конецъ земли. О немже зна¬
мени и Давидъ бесѣдующе въ псалмѣ 4 глаголетъ:
знаменася на насъ свѣтъ лица твоего, Господи. Напо¬
слѣдокъ невѣста, сирѣчь Церковь Христова, гла¬
голаніе въ пѣснѣхъ пѣсней, въ гл. 8: положиша * *1 Должно быть: единорош. * Было: верхи.