_ 12® пять лѣтъ молчаніе соблюдущь. Уже бо и звѣзды
хвалятъ, гласъ издаютъ, пачеже и собесѣдуютъ,
якоже видѣхомъ. Семо приличствуетъ оно Дави¬
дово: и птенцы врановы призываютъ Господа, вопль
бо онъ, егоже имъ скудость пищи изводитъ,
прошенію нѣкоему подражаетъ. 22. Отраженіе оныхъ словесъ: Никонъ, сложеніемъ
трехъ первѣйшихъ перстовъ крестъ воображалй,
Формосову ересь обновляетъ. Царствующій пророкъ Давидъ, въ псалмѣ 91
сине воспѣваетъ: и вознесется яко инорога 1 рогъ мой.
Еже пѣніе Іустинъ мученикъ и Философъ въ двое-
словіи съ Трифономъ іудеемъ сине толкуетъ: рози...
въ множественномъ числѣ того ради глаголется,
яко единъ онъ рогъ, веліи вѣтви отобоюду имѣяй,
трезубенъ нѣкако быти знаменуетъ и креста же
воображаетъ. Единъ бо есть право стоящь рогъ,
иже и возносится, непозыблемъ же пребываетъ
во срединѣ, превосходяй тако даже отъ обоюду,
яко рози край 2 прилученыи являются. Паки Исаіа
въ гл. 5 о знамени крестномъ проповѣдаше: во
онъ день воздвигнетъ Господъ знаменіе странамъ дал-
нымъ и совоздвижется отъ конецъ земли. О немже зна¬
мени и Давидъ бесѣдующе въ псалмѣ 4 глаголетъ:
знаменася на насъ свѣтъ лица твоего, Господи. Напо¬
слѣдокъ невѣста, сирѣчь Церковь Христова, гла¬
голаніе въ пѣснѣхъ пѣсней, въ гл. 8: положиша * *1 Должно быть: единорош. * Было: верхи.