79 даетъ.1 Убо аще Христосъ снимемъ наричется во
Бытіи гл. 49: годствуетъ послѣдователнѣ глаго-
лати лвицею быти Пресвятую Дѣву Марію, яже
единаго скимна Христа родила есть. Не грамматиче-
ско убо наносится отъ дѣтородителницы... многія
сыны родитися, егда дѣтородителница, противъ
греческаго писанія, не многія, но единаго знаменуетъ,
аще Никита, яко невѣжда, языка греческаго и изряд-
ства сложенія незнающъ, противное умствуетъ,
бѣднѣ въ граматицѣ погрѣшая. 15. Отраженіе слова, етке на словеса сія: и яко приносили дары Богу и яко вмѣстообразни суть
сотворены пресвятаго тѣла. Видѣвше Израилтяне предивную ону пищу,
содержащую всякаго вкуса сладость, по свидѣтел-
ству Соломоню въ книзѣ Премудрости, въ гл. 16,
не вѣдѣша, коимъ ю именемъ нарещи подобаше.
Егда же отъ нея вкусиша, тогда возопиша: ману,
что есть се? Поистинѣ, во единомъ таинствѣ евха¬
ристіи все исполненіе благодатей божественная
премудрость заключи и умножи. Чесо ради много¬
различными именми, аки символми знаменателными,
священное сіе собраніе убогатила есть. Сіе есть
отъ Ареопагиты именуемое тайна тайнъ... ко нему¬ 1 За симъ было написано, и зачеркнуто, слѣдующее: О нейже вещи
различніи различная обргьтоиш вииословія и вины полагаютъ. Намъ едина
вина довлѣетъ: сниженъ рождается по 26 мѣсяцгъхъ, песій имѣюще зубыг
и возскакивая магпернее раздираетъ кохтми чрево и терзаетъ ложесна зу¬
бами, толико, яко никоею прежде похотію страствоватися ей, растерзан¬
нымъ ложеснамъ бывшимъ.