67 13. Отраженіе обличенія, етке на словеса сія: Зане не сохрани Захарія отецъ Предтечевъ въ пре¬
чистой Богородицѣ, но и отнелѣже роди Христа,
учиняше ю на мѣстѣ Лѣвъ, убита его между хра¬
момъ и жертвенникомъ за вину сію. Обычно бяше у Пиѳагориковъ, егда вопрошени
о какомъ догматѣ философскомъ бываху и о ви-
нословіи догмата своего истязовахуся, нечесо ино
отвѣщати, развѣ еже, яко учителю Пиѳагорови
сице возлюбися, и вину сицеваго догмата быти сіе,
яко сице ему на умъ пріиде, и тако весма свободни
отъ всякаго истязанія бываху... Судишася воистин-
ну, глаголетъ Богословъ въ словѣ 3 еже на Юлі¬
ана отступника; аще глаголы и слогами иными,
но ктомужде припадаетъ оно: Онъ рече, аихдя есрт),
къ немуже наше, еже: вѣрую. Приходящему бо
къ Богу подобаетъ вѣровати, глаголетъ Апостолъ,
ко Евр. 11. Вѣровати подобаетъ, о любиме Никито,
святымъ учителемъ не инако, якоже вѣруемъ грам¬
матикомъ о знаменованіи реченій, діалектикомъ о
мѣстахъ доводствованій, мусикіомъ о согласіи гла-
совъ, и всякому, во хитрости си искусному, весма
вѣровати требѣ есть. И вящше цѣнится во училищѣ
Христовѣ, таинственнаго Соломона нашего, вѣра,
нежели во всѣхъ ученій собраніи и академіи. Отри¬
цаю и доводствую: безъ вѣры бо нѣсть возможно
угодити Богу, ко Евр. 11. Невѣруяй осудится,
у Марка въ гл. послѣдней. Вѣмъ, емуже вѣровахъ
и извѣстенъ есмъ. і Тим. і. У Исаіи въ гл. 7, на¬
послѣдокъ замыкаетъ: аще не вѣрите, не уразумѣете. ь*