Материалы для истории раскола за первое время его существования. Том 9

Полемическия против раскола сочинения православных. Часть 1. Паисия Лигарида опровержение челобитной попа Никиты

Субботин Н. И. Материалы для истории раскола за первое время его существования. Т.9. Полемическия против раскола сочинения православных. Часть 1. Паисия Лигарида опровержение челобитной попа Никиты. - Москва. - 1895

1895

Многотомное издание:

Материалы для истории раскола за первое время его существования (в 9 томах):

OCR
67 13. Отраженіе обличенія, етке на словеса сія: Зане не сохрани Захарія отецъ Предтечевъ въ пре¬
чистой Богородицѣ, но и отнелѣже роди Христа,
учиняше ю на мѣстѣ Лѣвъ, убита его между хра¬
момъ и жертвенникомъ за вину сію. Обычно бяше у Пиѳагориковъ, егда вопрошени
о какомъ догматѣ философскомъ бываху и о ви-
нословіи догмата своего истязовахуся, нечесо ино
отвѣщати, развѣ еже, яко учителю Пиѳагорови
сице возлюбися, и вину сицеваго догмата быти сіе,
яко сице ему на умъ пріиде, и тако весма свободни
отъ всякаго истязанія бываху... Судишася воистин-
ну, глаголетъ Богословъ въ словѣ 3 еже на Юлі¬
ана отступника; аще глаголы и слогами иными,
но ктомужде припадаетъ оно: Онъ рече, аихдя есрт),
къ немуже наше, еже: вѣрую. Приходящему бо
къ Богу подобаетъ вѣровати, глаголетъ Апостолъ,
ко Евр. 11. Вѣровати подобаетъ, о любиме Никито,
святымъ учителемъ не инако, якоже вѣруемъ грам¬
матикомъ о знаменованіи реченій, діалектикомъ о
мѣстахъ доводствованій, мусикіомъ о согласіи гла-
совъ, и всякому, во хитрости си искусному, весма
вѣровати требѣ есть. И вящше цѣнится во училищѣ
Христовѣ, таинственнаго Соломона нашего, вѣра,
нежели во всѣхъ ученій собраніи и академіи. Отри¬
цаю и доводствую: безъ вѣры бо нѣсть возможно
угодити Богу, ко Евр. 11. Невѣруяй осудится,
у Марка въ гл. послѣдней. Вѣмъ, емуже вѣровахъ
и извѣстенъ есмъ. і Тим. і. У Исаіи въ гл. 7, на¬
послѣдокъ замыкаетъ: аще не вѣрите, не уразумѣете. ь*