115 обрѣтается въ будущую толика чудесе память.
Еже азъ самъ моима слышахъ ушесма отъ прему¬
дрѣйшаго Мелетіа повѣствованіе, по рекломъ Си-
риго, егда бѣхъ въ Царѣградѣ. Но о сихъ до¬
влѣетъ. Вѣмъ бо краткость нынѣ всѣми любиму
быти и лаконичество прежеланно, по глаголу бо
Пиндарову... краткость годѣ есть. 19. Отраженіе оныхъ словесъ никитовыхъ: и тѣ, государь, всѣ таинственные въ мѵропомазаніи
приглашеній (прежде бывшая) нарушены злымъ ере¬
тическимъ вымысломъ, послѣдуя отпадіиія вѣры
Римскія неправославному крещенію. Время верженіа каменій, время же собираніа
ихъ, Екклезіастъ глаголетъ, во еже бы мощи свя¬
тымъ учителемъ бити противныя, паки нуждѣ
належащей, яко же толкуетъ св. Еригорій Нис¬
скій, исполняя мѣсто сіе. Уже убо соберемъ каменіе
Христово, ко еже поразите главу суетнѣйшую Ни-
китову, о немже можетъ истинствоватися Езопово
изреченіе... о какова глава безъ мозгу! Сѣтуетъ здѣ
своимъ обычаемъ Никита, яко отсѣчена быша въ мѵ¬
ропомазаніи изъ Требника отъ сихъ словесъ: печатъ
дара Духа Святаго, оная: да избудетъ студа, его
же первіе преступивъ человѣкъ ношагие. Аще осѣчена
суть, добрѣ суть отсѣчена и истреблена; ибо перво¬
зданнаго Адама не отвергаетъ святое мѵро, но креще¬
ніе отгоняетъ. Такожъ на лицѣ отъ сихъ словесъ:
печать дара Духа Святаго, амгінь, оная отсѣчена.
да откровеннымъ лицемъ славу Господню зритъ, и 8*