34 вымъ образомъ: физіологове, еже есть искусніи
естества испытатели, между ними же есть Макро-
бій, глаголютъ, яко во первой чертѣ зачатія
плодъ человѣческій малости пчелы, или поне,
якоже хощетъ Аристотель, мравіи нимало превы¬
шаетъ, тако даже зрѣнію смертнаго гонзаему и
видѣнію нашему едва еже подвержену быти мо¬
щи. 1 Нынѣ вопрошаю: кто ли отъ насъ Бога
глаголетъ быти не совершенна? Мы ли, глаголю¬
щій самой чертѣ зачатія и соединенія Бога и
человѣка Господню плоть всѣми удами до единаго
быти устроенну, и душу на вся дѣйства тоею
премудростію и разумомъ бывшу украшену, имже
преимуществова мужъ, бывъ лѣтъ тридесяти и
трехъ? или Никита, сей священникъ, иже по малу
и по общему естеству глаголетъ воображеніе
воплощенія Божія содѣяно быти во чревѣ Дѣвыя?
Но о семъ абіе долго и пространно стязатися
имамъ. 7. Отраженіе обличенія, е;ке на оныя словеса: не растяше плоть Господня по малу, ниже вообра-
зися ображеньми, имиже бываютъ прочая опгрочата,
и растутъ по малу. Се Этна изблева смертоносный огнь свой, се
Никита отринулъ ядъ свой сатанинскій: исповѣ¬
дуетъ бо Христа Господа нашего по малу-мало
растша во чревѣ Преблагословенныя Дѣвы по обы¬
чаю отрочатъ, еже яснѣ видится быти противно 1 Прежде было: подлежащій мощи.