180 27. Отраженіе сихъ словесъ: не подобаетъ анти-
міиссовъ чрезъ седмъ дни на престолѣ на посвященіе
полаіати, якоже Никонъ сонствова, отъ ложныхъ пи¬
саній сіе исчерпающе ученіе. Мысляща мя многомножае, чесо ради у Іудеевъ
седмочисліе въ толикомъ почитаніи имяшеся, абіе
Христосъ срѣтаетъ, егоже пресвятое имя седмію
писмяны состоитъ ypiGioq. Еже наблюде и святый
Епифаній... Седмь бо даровъ Духа Святаго на
Немъ бяху, сирѣчь: духъ премудрости, духъ смыс¬
ла, 1 духъ совѣта, духъ крѣпости, духъ вѣдѣніа,
духъ благочестіа, духъ страха Божія. Чудишижеся
послѣжде, о Никито, аще антиміиссы посвященыи
чрезъ 1 2 цѣлый седмь дни на престолѣ полагаются.
Воистинну не отъ Латинъ сіе пріято есть, но отъ
Греческихъ Отецъ 3. Слыши убо когда либо Мат¬
ѳея Властаря, въ главѣ о антиміисахъ что толкуетъ,
заключающе: Антиміисы освященіа силу общест-
вуютъ, юже имъ храмовъ преосвященыхъ служи-
телство и седмодневная на престолѣ жертва дар-
ствуетъ чрезъ Ісуса Христа Господа нашего, имѣю¬
щаго въ десницы си седмь звѣздъ, въ Апокал: въ гл. і,
еже есть седмь Ангеловъ началнѣйшихъ, или ар-
хіереовъ седми церквей, во Азіи правителей, яко¬
же сказуется во Апокалипси, глаголющей: Таинство
седми звѣздъ, яже видѣлъ еси въ десницы моей, 1 Было: разума. 1 Доселѣ Полоцкій писалъ постоянно prez (презъ); теперь, какъ бы
вразумленный Никитою, начинаетъ писать: gzrez (чрезъ). 3 Было прибавлено: святыхъ.