jy__ в. Отра/кеніе обличенія пятое1 ejke на оная словеса: и онъ младенецъ изначала даръ 6ѣ. Отрицаетъ Никита, яко Христосъ изначала
воплощенія своего бѣ приношеніе, или даръ, аще
и яснѣ то проповѣдуетъ царствующій Пророкъ,
поюще о Немъ въ пс. 39: жертвы и приношенія
на восхотѣлъ еси, тѣло же совершилъ ми еси,
всесожженій и о грѣсѣхъ не взыскалъ еси, тогда
рѣхъ: се пріиду. Рцы ми нынѣ ты, се пріиду
что есть? развѣ еже: се приношуся и во жертву
посвящаю себе? Еже и индѣ яснѣе знаменаше,
егда вопіяше, глаголюще: текоша во жажды, пса¬
ломъ 51.2 Предлежитъ здѣ изящное недоумѣніе,
паче же въ нашемъ писаніи греческомъ: можетъ
бо сугубо пріятися оно ёорароѵ, или въ первомъ
лицѣ, аки бы глаголюще: азъ самъ текохъ, или
въ третіемъ лицѣ, аки: Іудеи текоша на мя, яко
людіе жаждніи, якоже имѣетъ писаніе русское.
Но како либо пріемлется, выну по насъ есть
Давыдское пѣніе3, занеже бо волею пострадалъ
есть та, яже претерпѣти восхотѣ и подъяти. Убо
сіе Никитино противоположеніе4 жидовствуетъ. Но зрительно есть во святомъ Литургіи таин¬
ствѣ тожде знаменовати святыя дары и приноше¬
ніе, 5 каковыя дары приношаху своима рукама
и царіе ко алтарю во время великаго входа, якоже
является изъ Григорія Назіанзенскаго въ словѣ 1 И здѣсь прежде написано было: шестое. г Должно быть: псал. 61. 5 На полѣ: deopsalma. '* На полѣ: antitesis. 5 На полѣ: sev oblatam.