123 вопросъ о книгъ извѣстіи, и судиша всѣмъ онымъ
соборомъ искати дѣяніи собора Никейскаго отъ
трехъ патріархъ, яко праведнѣйшихъ, сирѣчь отъ
Антіохійскаго, отъ Александрійскаго, и отъ Цари-
градскаго, еже бы изволили преслати, своихъ рукъ
приложеніемъ утвердивше. Да поищетъ убо и нынѣ
Никита Евхологіевъ рукописныхъ изъ святыхъ
обителей великихъ, и горы Синайскіа, и горы Аѳон-
скіа, и изъ самыя патріархіи Іерусалимскія; аще же
обрящетъ я съ печатными несогласная, тогда языкъ
свой киникійскій да подвигнетъ и да обличитъ
о неправдѣ печатанія въ Римѣ, Венеціи и въ Па-
ризѣ. Но всякаго разсмотрѣніа и разсужденіа
кромѣ сія глаголати, лающа есть и клевещуща и
киническаго Діогена свойство... Но о семъ дов¬
лѣетъ. 21. Отраженіе оныхъ словесъ: и тѣхъ же, Госу¬
даръ, новыхъ книгъ въ крещенной молитвѣ напечатаны
звѣзды Богу собесѣдницы, еже есть безмѣстно и ложно. Ликургъ премудрѣйшій Лакедемонскій царь
спиршественникомъ, въ домъ свой царскій входя¬
щимъ, сія глаголати обыклъ бяше: сквозѣ сія
врата ни едино да изыдетъ слово, не хощу бо,
да яже глаголашася и содѣяшася въ дворѣ дру¬
жески внѣ его явятся и народствуются. Оттуду
оная притча... бывающая въ дому, да не явятся
людемъ. Проявилъ есть Никита бывшая доселѣ
тайная и немногимъ 1 знаема.... о нихже лучше бѣ ** Было: малѣйшимъ.