Розыск о раскольнической Брынской вере

Димитрий Ростовский. Розыск о раскольнической Брынской вере. Изд.5-е. -М.:Синодальная Типография, 1855

1855

Содержание

ВВЕДЕНИЕ.

ЧАСТЬ I. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОЙ ВЕРЕ.

Оглавление первой части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА ПРАВАЯ ВЕРА?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА СТАРАЯ ВЕРА?

ЧАСТЬ II. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОМ УЧЕНИИ.

Оглавление второй части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕЛОЖНО?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕ ЕРЕТИЧЕСКО?

СТАТИЯ III. НЕСТЬ ЛИ ВО УЧЕНИИ ИХ ХУЛЫ НА СВЯТЫЯ ВЕЩИ.

ЧАСТЬ III. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКИХ ДЕЛАХ.

Оглавление третьей части.

1. О сугубстве раскольничееких дел.

СТАТИЯ I. О ДЕЛЕХ ДОБРЫХ.

СТАТИЯ II. О ДЕЛЕХ ЗЛЫХ.

OCR
291 Ііако убо измѣняемое можетъ уподобитиея не¬
измѣнному ? А еже глаголетъ : сотворимъ чело¬
вѣка по образу нашему , внутренняго человѣка
глаголетъ , о немже и Апостолъ : аще внѣшній
нашъ человѣкъ и тлѣетъ, но внутренній обнов¬
ляется по вся дни (а). Внутрь убо имамы чело¬
вѣка , и сугубы нѣкако есмы , и истинное есть
глаголемое, яко внутрь есмы. Азъ бо но внутрен¬
нему человѣку есмь; внѣшняя же не азъ, но моя
суть ; не бо рука азъ , но азъ словесное души ,
рука же часть человѣка . Тѣло убо человѣческое
орудіе есть души, человѣкъ же господственнѣ по
самой души. И паки глаголетъ: и жена имать еже
по образу Божію быти якоже и мужъ, единочестна
естества, аіце и немощнѣйша плотію, но въ душѣ
мощное тоя есть, понеже единочестенъ по Богу
образъ (б). До здѣ Василій Великій. Отъ коего словесъ , нынѣшнимъ новымъ
анѳропоморфитомъ раскольщикомъ мощно вразу-
митися и знати , яко образъ Божій не въ лицѣ ,
очесахъ, устнахъ , и брадѣ , и прочихъ членахъ
тѣла зримыхъ , но въ невидимой душѣ , словес¬
ной, разумной, самовластной, безсзіертной. ГЛАВА XIX. О брадахъ. Здѣ дадеся мѣсто къ разсмотренію о бра¬
дахъ , о нихже многъ въ Россіанѣхъ нашихъ (а) 2 Кор. 4, ст. 16. (б) Въ тойжс бееѣд. ниже листъ 38.
Частъ II. 58