Розыск о раскольнической Брынской вере

Димитрий Ростовский. Розыск о раскольнической Брынской вере. Изд.5-е. -М.:Синодальная Типография, 1855

1855

Содержание

ВВЕДЕНИЕ.

ЧАСТЬ I. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОЙ ВЕРЕ.

Оглавление первой части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА ПРАВАЯ ВЕРА?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ ИХ ВЕРА СТАРАЯ ВЕРА?

ЧАСТЬ II. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКОМ УЧЕНИИ.

Оглавление второй части.

СТАТИЯ I. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕЛОЖНО?

СТАТИЯ II. ЕСТЬ ЛИ УЧЕНИЕ ИХ НЕ ЕРЕТИЧЕСКО?

СТАТИЯ III. НЕСТЬ ЛИ ВО УЧЕНИИ ИХ ХУЛЫ НА СВЯТЫЯ ВЕЩИ.

ЧАСТЬ III. РОЗЫСК О РАСКОЛЬНИЧЕСКИХ ДЕЛАХ.

Оглавление третьей части.

1. О сугубстве раскольничееких дел.

СТАТИЯ I. О ДЕЛЕХ ДОБРЫХ.

СТАТИЯ II. О ДЕЛЕХ ЗЛЫХ.

OCR
6 Не видимъ кождо насъ святаго Ангела
хранителя своего, вѣруемъ же, яко при коемждо
насъ Ангелъ хранитель, отъ крещенія данный
обрѣтается: то Вѣра. Не видимъ вѣнцевъ славы Небесныя, любя-
щимъ Бога уготованныхъ, ниже видимъ уго¬
тованныхъ грѣшникомъ некающимся мукъ ад¬
скихъ, лютыхъ, вѣчныхъ, вѣруемъ же, яко бу¬
детъ воздаяніе доброе добрымъ, злое злымъ, ко-
муждо по дѣломъ: то Вѣра. Не видимъ мертвыхъ отъ гробовъ востаю-
щихъ, вѣруемъ же и чаемъ быти воскресенію
мертвыхъ въ послѣдній день: то Вѣра. И да вкратцѣ реку: Вѣра есть то, чесого
не видимъ, вѣруемъ же несомнѣнно. Вѣра есть
извѣщеніе вещей невидимыхъ (а). ГЛАВА III. Сопротивно оіс с. Все, еже очи наши видятъ, и еже руцѣ
наши осязаютъ, нѣсть се вѣра, но вещество
зримое, осязаемое, якоже и Апостолъ глаголетъ:
упованіе видимое нѣсть упованіе; еже бо видитъ
кто, что и уповаетъ (б)? А яко видимая и осязаемая не суть вѣра,
но вещество суть, явѣ творится и отсюду, гла¬
голетъ Апостолъ: видимъ нынѣ ( Бога )‘ лкозісе (а) Евр. 11, ст. 1. (б) Римл. 8, ст. 24.