99()
отвѣты соврем. иконобор.
Отвѣты современнымъ иконоборцамъ.
(Отвѣты одной дамѣ сомнѣвающейся въ правильности поклоненія
св. иконамъ).
(П р о д о л ж е н і е). *)
Наконецъ, Богъ Духъ Святый видѣнъ былъ при крещеніи
Спасителя въ видѣ голубя, парящаго съ небесъ надъ крещаемымъ
Ісусомъ, въ каковомъ видѣ Богъ Духъ Святый изображается и
у насъ, кромѣ того Духъ Святый въ день пятидесятницы сошелъ
на Ашостоловъ въ видѣ огненныхъ языковъ. И такъ, по слову
апостола: Яко тріе суть свидѣтельствующіе на небеси, Отецъ,
Слово и Святый Духъ, и сіи три едино суть (1 Іоан. 5, 7); на
семъ же основаніи мы, по заповѣди Спасителя, принимаемъ кре
щенія: во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа (Мѳ. 28, 19); но
такъ какъ при крещеніи въ душѣ всякаго крещаемаго начерты
вается образъ Святой Троицы, то, по душевному соединенію на
шему съ Богомъ, мы желаемъ, чтобы и тѣлесныя очи ваши все
гда взирали на образъ Св. Троицы и воспоминали бы вашеусы
новленіе Богу, а также воспоминать о своихъ данныхъ обѣтахъ
Ему при крещеніи, чтобы служить Ему въ преподобіи и правдѣ
Во вся ДНИ живота нашего.
Благословенно бодрево, имъ же I Рукотворенное же проклято есть,
бываетъ правда.
и сотворивый е:
(Прем. 14, 7).
„И созда Соломонъ въ хра- I
…
Прем. 14, 8).
лакоть крило его второе; де-
„И бысть во время старости
Соломони, и совратиша жены
чуждія сердце его въ слѣдъ
боговъ иныхъ, и не бѣ серд
це его совершенно съ Госпо
домъ Богомъ его, якоже серд
це Давыда, отца его. И хож
сять лакоть отъ края
крила
даше Соломонъ въ слѣдъ Ас
его до края крила его... (23,
тартъ мерзости сидонскія, и
въ слѣдъ царя ихъ, идола сы
мѣ Господнемъ: въдавирѣ два
херувима отъ древъ кипарис-
ныхъ; десять лакоть мѣрою
величество: и пять лакоть крило херувима единаго,
и пять
24 ст.). И постави оба херувима посредѣ храма внутрен-
няго 27-й стихъ).
И на всѣхъ стѣнахъ храма
новъ Аммонихъ. И сотвори Со
ломонъ лукавое предъ Госпо
домъ: и не хождаше въ слѣдъ
*) .См 10 № ж. „Старообрядцы" ст. 875.