ДЕСЯТЬ ПОСЛАНІЙ ИНОКА ПАВЛА БѢЛОКРИНИЦКАГО КЪ
БЕЗПОПОВЦАМЪ. Заключеніе. Теперь видите, господа безпоповцы, вышепри-
пвсанныя ереси никоніанъ и аріанъ, предложенныя вамъ ани на
длань, ясно и внятно, и судите безпристрастно: возможно ли пола-
гати вѣру никоніанъ здѣйшу быти ереси аріанъ? Но аще и по¬
зволитъ вамъ ваша совѣсть уподобити никоніанъ, равно быти съ
ересію аріанъ, обаче внимай безъ вснбія прелести и страсти, яко
отъ аріанъ обращающійся въ православную церковь пріемлеыи
суть съ тѣмъ же вхъ крещеніемъ безъ повторенія, токмо съ про¬
клятіемъ ереси и оодъ миропомазаніе. Тако бо узаконили Все¬
ленскіе Соборы. Вторый оравиломъ 7-мъ, а Шестый правиломъ
95-мъ. Ц богомудрый Тимооей Великія церкве во своемъ изложе¬
ніи, въ кормчей во главѣ 70, листъ 634. А яа соборѣ Александ¬
рійскомъ ори Аоааасіи Великомъ и при Мелетіи, на соборѣ
Антіохійскомъ по свидѣтельству Бароиія, лѣто Господне 362, подъ
числомъ 24-мъ и '25-мъ и лѣто Господне 363, подъ числомъ 2І-мъ
а 22-мъ, яко благоизволено многимъ аріанскимъ епископомъ, иже
православіе воспрінмшвиъ, токмо чрезъ покаяніе и проклятіе
ересей при своихъ имъ епнскопствахъ оребывати, что и римсжая
церковь (тогда еше бяше благочнстивая) сіе ихъ установленіе,
пріа и утверди. За сямъ еще зрите и съ никоніанами сличайте
ересь иконоборцевъ. Ересь иконоборцевъ. Иконоборцы на Седмомъ Вселенскомъ
соборѣ осуждены и орокляты, а что суть ереси ихъ,—слыша:
1) Злочестнвый царь Константинъ Копропимъ, поиошая Ісусу
Христу, яко ве могъ оотребмти отъ земли идолы, и равна идо* См. № 12 журнала за 1906 г. (Окончаніе). *) Литера Д.