в — Го.
— ____
________
Къ свѣд. старооб. начет.
1 1 15
ника царева, егоже и первее много мучивше, ссѣкоша на уды, и тако итой
скончася о Господѣ. Нѣціи жѣ боголюбивіи вземше тѣло его, и честнѣ
спрятавше. положиша въ нарочитѣ мѣстѣ. Поющимъ же преждереченнымъ
мужемъ въ той нощи, полунощи обрѣтеся святый Гаведдай посредѣ ихъ,
и рече, возмогайте о Господѣ братіe Видѣвше того возрадовашася. Рече же
паки къ нимъ святыи: да подастъ вамъ Господь мзду юже сотвористе; и
преклонь главу къДадію, и рече, пріими рогъ масла съ главы моея и вземъ
часть отъ Тѣла Христа моего, вниди во ограду цареву, и помажи масломъ
Каздою сестру мою, и подай ей отъ святаго Тѣла. И сотвори Дадій погла
голу святаго, и крести ю: и даде ей Тѣло Господне глаголя. спи сестро
даже до пришествія Господня. И се ангелъ Господень поятъ душу ея, и
взыде на небо. Пришедши же мати ея, и обрѣте ю умершу; и вниди къ царю
и рече ему, се царю яко безчеловѣченъ и каменосердеченъ. не пощадѣ
своя дѣти. Радуйся ты и царство твое, яко сынъ мой тмами долговъ убійцъ
долженъ, и тысящами мученъ бывъ, живота того лишилъ еси; такожде и
дщерь мою. Горе твоему не сердоболію, тако бо бъзвременно скончавшеся
ктому не боятся твоего немилосердія.Что уже насытилось ли несытсво твое,
видѣвъ своя чада тако пострадавша. Таковая не сердоболивый царь слы
шавъ, оле безчеловѣчному нраву и мерзскому, ни яко преклонися той, ни вма
лѣ поболѣ словесемъ супруги своея, иже со слезами тому бесѣдоваше, но
пребысть весьма не преклоненъ, и немилостивъ. Видѣвши же царица мати
ихъ царево злонравіе и безчеловѣчіе, пріимши сама араматы многоцѣнны,
и покади святое тѣло дщерино, и царскою багряницею повивше положи съ
сыномъ своимъ гаведдаемъ. Тихо плачущи и жалящи глаголющи, помянита
менечада моя любимая, вашу матерь вь день вашея радости, внегда съХрис
томъ имате порадоввтися, якода и азъ окаянная обрящу грѣховъ разрѣше
ніе въ славѣ Христа Бога.
Къ свѣдѣнію старообрядческихъ начетчиковъ
(О клятвахъ и порицаніяхъ на двуперстное сложеніе.)
.
ч.
Нынѣшняя же грекороссійская церковь, отъвергнувъ свя
тыя соборныя и апостольскія церкри двоеперстное сложеніе, ис
тино образующее православный символъ, соборнѣ осужденію, и
предано ужаснѣйшему жестокословному порицанію, какъ ясно
зрится понижеслѣдующимъ указаніямъ.
1. Аріанствомъ: Скрижаль страница 5, и 15, пращица, от