— № — О, всомилоотнвая Госиоже Царица Владычица Богородица!
молимтися мы грѣшніи рабы Твои, аще и водостойки суть по
двломъ своимъ, но въ надѣяніи ешы великой милости Твоей,
яко Мати всемогущаго Христа Бога вашего свобождаеши насъ
и души наши всегда отъ ловящихъ с«тей вражіихъ свобода убо
и свой образъ овятый съ Превѣчнымъ Младенцемъ держимымъ,
имъ же воя вселенная содержитъ яко плѣнныхъ изъ дому
оныхъ лживцовъ Аѳонаоіева, по реклу Тимирязева и супруги
его, но вина есть въ томъ запеншаго ихъ, а не сущая ихъ, и
даруй намъ, милостивая Госпѳже, отъ сѣтованія порадованіе,
пронеси его по своему бдагоутробію въ храмъ Божій, яко же
волиши гдѣ отъ насъ грѣшныхъ обѣщано ему быть. Аминь»
аминь, аминь. Изъ тетрадей подьячаго Докукина. Возмутительное письмо, которое Докукинъ хотѣлъ прибить у
Траицкой церкви. Божественное писаніе глаголетъ слушетеліе православныя: Что есть человѣкъ яко помниши его или сынъ человѣческій,
яко посѣщавши его, умалилъ еси его малымъ чимъ. отъ ангелъ
славою и честію вѣнчалъ еси его и поставилъ еси его надъ
дѣлы руку Твоею, вся покорилъ еси ему подъ нозѣ его, ничто
же остави ему непокорена суть всяческая, но сотвори его Богъ
по образу и по подобію своему и самовластну повелѣно ему
быти. Что смѣемъ отвѣщать противу слово сего отъ новаго Изра¬
иля и Іерусалима, живущія во благодати сирѣчь во Христовѣ
вѣре царствующаго града Москвы и прочихъ Россійскихъ гра¬
довъ жительствующія речемъ ли, что противу силы оного бо¬
жественнаго писанія или оставимъ, естли нынѣ вѣрно намъ
слово сіе или ни отвѣщаенъ ли что или положимъ устомъ сво¬
имъ хранило понеже стако противу рожна прати. Удивленію велію достойно такую дарованную намъ отъ Бога
честь и власть человѣкомъ бреннымъ и маловременнымъ жи¬
вущимъ на земли ангеламъ земнымъ небеснымъ человѣкомъ
уподоблени быхомъ. Но зрите о правовѣрный христіанскій роди како мы отъ за- Оідііігесі Ьу Соо^Іе