— 312 — инство; н таковыми блуда исполнила церковь. (Ниже) ')
Оле скаредія церковнаго! Когда тако бысть у православныхъ
святителей? И во діаконы ихъ 15-ти лѣтъ поставляютъ, въ
попы 20 лѣтъ, овыхъ и меныпи; а священная правила вся
сія отмещутъ и анаѳемѣ предаютъ. Вся сія, рече, кромѣ
церковнаго преданія содѣянная и содѣятися хотящая, ана¬
ѳема трижды. Яко тому подобаетъ слава и честь и держава
во вѣки вѣкомъ. Аминь. 4. Отъ посланія священнодіакона Ѳеодора Благовѣщенскаго со¬
бора, иже на Москвѣ * 2 3). Сказаніе о нечестивыхъ царѣхъ и шоноборцѣхъ, како истор-
жени быіиа душа ихъ, и тѣлеса истлѣвши нужною смертію зѣло страшно. 3) Царь Анастасій не раскаяся по проклятіи святыхъ
отецъ, потомъ же вскорѣ на него нападе страхъ и ужасъ
и начатъ бѣгати въ полатѣ своей п вопити необычнымъ
гласомъ, и помалѣ тако умре злѣ. И погребопіа его нечес¬
тивыя святители его честно и во гробѣ паки вложилъ Богъ
душу въ него. Онъ же кричаше, толцая и біяся во гробѣ, и
калиги своя снѣде. Людіе же, слышавше вопль его, и раз-
гребоша могилу, и засташа послѣдній лоскутъ калигт, въ ротѣ
его, п паки умре окаянный. Се Богъ показа надъ нимъ того
ради, яко онъ еретикъ благочестивыхъ людей, страждущихъ
за Христову вѣру, въ ссылкахъ морплъ гладомъ, мало пищи
давалъ имъ, а самъ по смерти и калиги своя съѣлъ. (Ниже)4) Егда же пріиде кончина и Копрониму царю, і) Стр. 69. 8) По тому же списку. Изъ посланія къ сыну Максиму, напеч. пыше.
Отличія отъ напечатаннаго отмѣчаются курсивомъ. 3) См. выше стр. 216 — 217. *) Стр. 218 — 219.