ПРИЛОЖЕНІЕ 1-е. КЪ ГЛАВѢ 6-й ДѢЯНІЙ СОБОРА 1667 ГОДА »). Разсужденіе о еже подобаетъ ли отъ латинскія вѣры приходя¬
щихъ къ православно-каѳолической вѣрѣ крестнти со¬
вершеннымъ крещеніемъ, или ни *). Вѣстно есть, яко едино есть крещеніе., по сгмволу глаго-
дющу: исповѣдуй) едино крещеніе ко оставленіе грѣховъ.
Оіеже есть не Іоанново, имъ же онъ крести люди во имя
грядущаго, но крещеніе самымъ Господомъ нашимъ Іису¬
сомъ Христомъ завѣщанное у Матѳея въ главѣ 28: шед-
ніе убо научите вся языки, крестяще ихъ во имя Отца и
Сына и Святаго Духа. Яже словеса суть образъ, соверша¬
ющій таинство крещенія святаго. Вещество паки, имъ же
имать сія тайна дѣема быти, есть вода стіхійная по оно¬
му словеси Христа Господа у Іоанна въ главѣ 5: аще
кто не родится водою и Духомъ не можетъ внити во цар¬
ствіе Божіе. Сія убо два, сирѣчь вода и словеса предре¬
ченная, съ намѣреніемъ того дѣйства, еже Христосъ запо-
вѣда и церковь употребляетъ, на крещаемомъ употреблен- *)*) См. выше стр. 344, прим. -) По нѣкоторымъ выраженіямъ в по нѣкоторымъ мыслямъ, снисходи¬
тельнымъ къ латинетву, можно догадываться, что разсуждевіе это при¬
надлежитъ Симеону Полоцкому.